עיצוב מרפסת

זה שיש לכם מרפסת זה מצוין, אבל זה עדיין לא אומר שהצלחתם להפוך את המרפסת למתחם הכי כיפי בבית וזה, פחות או יותר, המצב אליו אתם רוצים להגיע.

למרבה הצער, ישנן אינספור מרפסות שאין בהן כל שימוש, או שהשימוש בהן הוא מאולץ ולא מהנה במיוחד. יש לכך בדרך כלל שתי סיבות: לא ביצעתם מהלך מחושב של עיצוב מרפסת או שחסרים לכם אלמנטים הכרחיים במרפסת.

מה זה אומר? על עיצוב מרפסת שמש ואבזורה, תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

דווקא הקורונה חידדה לכולנו, כי המרפסת הינה שטח מחיה שאצל רבים מבוזבז, ברגע שמשלבים מערכת ישיבה מזמינה למרפסת , מרכז הבית עובר למרפסת . 

בתהליך עיצוב מרפסת - חשוב להבין למה המרפסת מיועדת

‎האם תרצו לארח בה או לנוח משגרת היום❓ האם אתם מתכננים לערוך שם ארוחות לחג או רק לשבת לארוחת בוקר זוגית❓

‎לא פעם נשארות המרפסות ריקות או עם ריהוט בסיסי ואתם מעדיפים לשתות את הקפה שלכם במטבח במקום לצאת לשם.

‎את המרפסת בבית שלכם ניתן לעצב או לשדרג בהשקעה יחסית נמוכה והתוצאה, מקום נעים ומזמין שכיף להעביר בו את הזמן בערב או בסופי השבוע, לבד או עם משפחה וחברים 🌿 

מרפסת שמש 

כדי ליהנות ממרפסת השמש שלכם, אתם צריכים להשיג שתי מטרות: א' להפוך את המרפסת לשמישה וב' להפוך את המרפסת לנעימה ומזמינה.

כדי להשיג את המטרה הראשונה, עליכם לאבזר את המרפסת בכל האלמנטים שיאפשרו לכם להשתמש בה ובכלל זה פינת ישיבה מבמבוק מושלם, ולהוסיף סוכך או פרגולה שיגנו עליכם מפני קרינת השמש – זהו.

אפשר כמובן לאבזר את המרפסת בעוד שלל אביזרי נוחות כמו למשל ספסל מעץ, אבל שני אלו הם רכיבי המפתח ההכרחיים שבלעדיהם פשוט לא ניתן להשתמש במרפסת. כדי להשיג את המטרה השנייה, אתם צריכים מרפסת שמש מעוצבת כלומר, עליכם לעצב את המרפסת באופן שייצור בה את האווירה הנעימה, הנינוחה והמזמינה ביותר מבחינתכם אתם. 

עיצוב מרפסת

עיצוב מרפסת שמש – אמצו את הגישה המקצועית

על אף התפיסה הרווחת כי עיצוב הוא עניין של טעם אישי וכישרון, בפועל מדובר בתחום סופר מקצועי שמבוסס על עקרונות עיצוב מקצועיים.

אם אינכם מכירים את העקרונות האלה וסביר להניח שאתם לא מכירים אותם, מומלץ לכל הפחות להתייעץ עם מעצב מקצועי, או פשוט להאציל לידיו את כל משימת העיצוב.

כך למשל, עיצוב מרפסת מקורה אך פתוחה, יהיה שונה ממהלך של עיצוב מרפסת סגורה. על אותו משקל, עיצוב מרפסת קטנה יהיה שונה לחלוטין ממהלך של עיצוב מרפסת רחבת ידיים ופתוחה.

הגישה שאתם רוצים להימנע ממנה בכל מקרה היא הגישה של עיצוב לפי מצבי רוח, לפי השכנים או החברים או לפי טרנדים. כל מהלך עיצוב, בכל תחום, בין אם מדובר על עיצוב מרפסת קטנה או מרפסת גדולה, חייב להגיע עמוק מבפנים והתהליך המקצועי נועד לסייע לכם גם בכך. 

איך לעצב את המרפסת?

הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות, זה להתבונן בכמה שיותר קטלוגים ומגזינים כדי לקבל תחושה על כל האפשרויות העומדות בפניכם, לקבל רעיונות וליצור תשתית מידע שתסייע לכם לקבל החלטה.

לאחר מכן, היכנסו פנימה אל תוך עצמכם ושאלו את עצמכם מהו סגנון העיצוב שאתם הכי מתחברים אליו מבפנים.

רבים בוחרים היום בסגנון המודרני וייתכן שזהו גם הסגנון שלכם, אבל ייתכן גם שאתם דווקא יותר כפריים בנפשכם. בדקו את הדברים והגיעו להחלטה. לאחר מכן, נסו להשיג רשימה של כל האלמנטים הנדרשים לצורך עיצוב מרפסת 10 מטר, עיצוב מרפסת שירות קטנה או כל עיצוב של מרפסת התואמת לזו שלכם – תאורה, אביזרי נוי לקירות, מעקות, קירוי, פינות ישיבה, שטיחי חוץ, גידור חוץ, צמחייה וכן הלאה.

לבסוף, אם אינכם מרגישים בטוחים לעשות זאת לבד, שכרו איש מקצוע או לפחות ערכו פגישת ייעוץ כדי לקבל הכוונה לגבי עיצוב של מרפסת שמש קטנה, בינונית או גדולה, שיכולה להתברר כקריטית.

אצלנו בעץ הנדיב, תוכלו למצוא מבחר גדול של פריטי עיצוב וריהוט למרפסת, כולם מעץ מלא וראטן טבעי, מיוצרים באיכות גבוהה ובסטנדרטים גבוהים הן של עיצוב והן של עמידות בתנאי חוץ.

מרפסת קטנה מעוצבת או מרפסת ענק מרהיבה, בעץ הנדיב תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בליווי ייעוץ מקצועי, שירות אדיב ומחירים הוגנים ואטרקטיביים. לקבלת מידע נוסף, פנו אלינו עוד היום בטלפון 050-6300965 ונשמח לסייע.