שידה מעץ מלא

שידה מעץ מלא – לבחור נכון

רוצים לרכוש שידה חדשה לבית, אך מתלבטים באיזו שידה לבחור? אם כן, תגלו שהבחירה לא כל כך פשוטה ובעיקר בשל המגוון העצום והאפשרויות השונות המוצעות כיום. הסוד הוא להגדיר את הצרכים ולהבין בדיוק מה מחפשים.

חומרי גלם איכותיים

ישנם סוגים רבים מאד של שידות כיום, הנבדלות אלו מאלו, בין היתר, בחומרי הגלם שמהם הן עשויות. זו יכולה להיות שידה מעץ מלא או שידה העשויה מחומרים סינטטיים, שידה שמשלבת בין כמה חומרי גלם שונים או כזו המתבססת על חומר גלם אחד בלבד. היתרון של שידה העשויה מעץ מלאה הוא האיכות הגבוהה שלה וגם המראה היפהפה שלה. רהיטים מעץ מלא מכניסים הביתה הרבה מאד חום ותורמים לאווירה כולה. דגש על חומר גלם איכותי יבטיח לכם מענה לאורך שנים ושידה שתראה נהדר אך גם תשתלב באופן מושלם לצד האלמנטים האחרים.

העיצוב

שידות העשויות מעץ מלא מגיעות בעיצובים שונים. הסגנון העיצובי תורם גם הוא לתחושה שבחלל ויכול לעשות את כל ההבדל בין זרימה נכונה ואווירה טובה לבין כזו שלא. ולכן, כאשר בוחנים את השידות השונות ובודקים את הסגנון העיצובי של כל אחת מהן, יש לוודא שזו הנבחרת תואמת לקו העיצובי הכללי של אותו חלל שבו מעוניינים לשלב אותה.

העלויות

בדרך כלל, ריהוט העשוי מעץ טבעי יעלה יותר מריהוט העשוי מחומרי גלם אחרים. הסיבה לכך קשורה בעיקר באיכות וגם לשיטת העבודה הלוקחת חלק בתהליך הייצור. כאשר מדובר ברהיטים מיובאים מחו"ל הדבר משפיע גם הוא על העלות הסופי וכן פרמטרים נוספים שנלקחים בחשבון. כך או כך, איכות גבוהה עולה יותר ומוטב שלא להתפשר עליה ולא להתפתות לחפש את הזול דווקא. שידות מעץ מלא הן פתרון לשנים ארוכות וכדאי מאד לחפש את האיכותיות, שיחד עם הרהיטים האחרים יוצרות מראה שלם והרמוני.

רוצים לרכוש שידת עץ מלא חדשה לבית שלכם? אם כן, בעץ הנדיב – ריהוט שיוצר אווירה, תמצאו מבחר רחב של אפשרויות, לרבות שידות מקסימות. לצפייה בקטלוג החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון התקשרו ל – 054-6422307