ריהוט גן מראטן

למצוא את רהיטי המרפסת והגן המתאימים – איך עושים את זה נכון?

כמו בכל תחום, גם בתחום ריהוט הגן והחצר ישנם טרנדים חמים, השומרים על מקום של כבוד לא מעט שנים. ריהוט גן מראטן הוא אחד הטרנדים המובילים בתחום ואפשר למצוא אותו במרפסות ובחצרות רבות ולא בכדי. סגנון זה מביא אתו סטייל בלתי רגיל, אסתטיקה וגם מראה טבעי מיוחד במינו. ריהוט שכזה הוא קליל הרבה יותר בעיצובו ומשתלב נהדר לצד אלמנטים עיצוביים שונים ורהיטים העשויים מחומרים אחרים.

שיא האופנה

ריהוט ראטן היה מקובל בעבר הרחוק ונחשב ל"שיא האופנה" ולפני מספר שנים חזר, ובגדול, לרשימת הסגנונות האהובים ביותר. הראטן הוא חומר גלם טבעי ונפוץ מאד והוא זה המעניק לריהוט את המראה הכפרי הקליל שלו. מכיוון שהוא טבעי הוא משווה למרחב, שבו ממקמים את הרהיטים העשויים ממנו, מראה מיוחד במינו וקו עיצובי שאין כמותו. בניגוד לסגנון הדרמטי, הסגנון הקלאסי המופקד מאד, רהיטי הראטן הטבעי מביאים אתם סטייל חופשי, משוחרר ונעים יותר, פחות מוקפד ובהחלט יפהפה. רהיטים אלה מוכרים לנו שנים ארוכות ונדמה שלעולם לא ייעלמו. הם מוצעים בחנויות המתמחות בכך ובהחלט תורמות רבות לכל מקום, לפנים וגם לחוץ.

יתרונות רבים

אחד היתרונות הבולטים של ריהוט שכזה הוא העובדה שהוא יכול להתאים לכל מקום. הוא אלגנטי, אך בו זמנית טבעי ופשוט, במובן הטוב, ומשתלב מצוין גם בחלקו הפנימי של הבית ולא רק בחצר או בגינה. ניתן להשיג רהיטי ראטן בצבעים שונים, כאשר השולטים הם דווקא גווני החום למיניהם וגם האפורים. מומלץ לשים דגש רב על האיכות, לפנות אך ורק למקומות המתמחים במכירת ריהוט גן מסוג כזה וגם להשוות בין סגנונות שונים כדי לאתר את הסגנון המוצלח שיציע את האווירה שבה מעוניינים.

רוצים לשלב בחצר שלכם רהיטי ראטן וליהנות מהיתרונות ומהיופי הרב שהם מביאים אתם? איכות הרהיטים חשובה לכם וגם המחיר? אם כן, בעץ הנדיב – ריהוט שיוצר אווירה, תמצאו מגוון רחב של אפשרויות, רהיטים מסוגננים המתאימים לפנים וגם לחוץ. לצפייה בקטלוג החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון התקשרו ל – 054-6422307