איך לבחור קונסולה לכניסה לבית?

אין שני לרושם ראשוני. חשבתם פעם מהו הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם נכנסים אליכם הביתה? האם יש נעליים מפוזרות ברחבי הבית? ז'קטים תלויים על הכיסאות של פינת האוכל? מכתבים פזורים על השולחן?

הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן ולשדרג את הכניסה לבית באמצעות קונסולה לכניסה לבית.

מהי בעצם קונסולה?

קונסולה לבית היא מעין שידה הצמודה לקיר, בעלת משטח ארוך בגובה סטנדרטי או מוגבה מעט.

מדובר בפריט עיצובי ופונקציונלי אשר מאפשר לנו לאחסן פריטים קטנים באופן מיידי, ולכן מיקום הקונסולה בכניסה לבית הוא המיקום האידיאלי עבורה, ויסייע לנו לשמור על סדר ברחבי הבית.

את הקונסולה בדרך כלל נציב מתחת למראה, ואפשרי להניח לצידה מתלה מרשים או ווי תלייה לפריטי הלבשה עליונים, תלוי כמובן בגודל הבית ואם יש מספיק מקום לכך בכניסה.

בכל זאת, האסתטיקה חשובה לא פחות ואנחנו לא רוצים ליצור עומס מיותר.

קונסולה לכניסה לבית

פרמטרים חשובים לבחירת קונסולה לכניסה לבית

יש היום אינספור אפשרויות וסגנונות של קונסולות, שקל להיאבד בין כל המבחר הזה, ולכן חשוב לבחון מספר פרמטרים בעת החיפוש. הפרמטר הראשון הוא הסגנון העיצובי.

אם למשל הבית שלכם הוא בסגנון מודרני או כפרי, רצוי שהקונסולה תהיה באותו הסגנון, על מנת שתתאים לחלל הבית ותיטמע בו באופן מושלם.

יש היום מגוון רחב של צבעים, גוונים ודגמים מהם ניתן לבחור קונסולה מעוצבת.

כדי שהבחירה תהיה עוד יותר נכונה ומדויקת עבורכם, נעבור לפרמטר השני והחשוב בבחירת קונסולה לכניסה לבית – פונקציונליות ונוחות.

אם אתם זקוקים למקום אחסון רב יחסית, רצוי מאוד לבחור בקונסולה שתענה על הצורך הזה.

יש היום קונסולות במידות ובגדלים שונים, ואת המבנה והגודל נבחר בהתאם לצרכי המשפחה, על מנת ליצור נוחות מקסימלית לכל בני הבית.

בהחלט ניתן לבחור גם קונסולה לבית או שידה מעץ המורכבת ממדף או שניים, ממגירות או ממשטח גבוה ועליו אביזרים עיצוביים שבתוכם ניתן להניח חפצים שונים כמו מפתחות, מכתבים ועוד. אם חשוב לכם האחסון הנסתר, כדאי לבחור במגירות ותאים נסתרים.

בעץ הנדיב אנו לא מתפשרים על הנושא הזה בשום צורה, ודאגנו לייצר עבורכם קונסולות שגם מעוצבות בסגנון ייחודי, גם יוצרות הפרדה וסדר, וגם מונעות היווצרות של בלגן בכניסה לבית.

כל זה, בזכות מגירות בעלות נפח אחסון גדול, וללא שום התפשרות על עיצוב ונראות הקונסולה.

הפרמטר השלישי שיש לבחון לפני שקונים קונסולה הוא עמידות.

הקונסולות כיום עשויות ממגוון רחב של חומרי גלם עמידים ואיכותיים, וקונסולה שנקנית במקום אמין ומקצועי יכולה להחזיק מעמד לאורך שנים רבות, לפחות עד שיחליטו בני המשפחה לבצע שינוי עיצובי בחלל.

קונסולות מעוצבות בעץ הנדיב

אם אתם מחפשים קונסולה מעץ או מראטן בעץ הנדיב תוכלו להתרשם ממגוון רחב של קונסולות כפריות בעבודת נגרות מסורתית, המחזיקות מעמד לאורך עשרות ומאות שנים.

כל קונסולה לבית מגיעה כיחידה אחת היישר מהמפעל באינדונזיה, ללא הרכבות וללא ברגים וחיבורים שונים, כך שנחסך מכם כל עניין ההרכבה, והעמידות והאיכות – גבוהות באופן משמעותי מאשר בקונסולה המגיעה מפורקת.

באולם התצוגה שלנו הממוקם באזור התעשייה בראשון לציון, יחכו לכם מגוון קונסולות מיוחדות עשויות מעץ מנגו מלא ובעלות טקסטורה עשירה ומיוחדת.

ישנן גם קונסולות עם מגירות העשויות מראטן טבעי, שיכניסו לבית אווירה מיוחדת ולא יותירו אף אורח אדיש.

כמובן שהצוות שלנו ישמח לעזור לכם לבחור קונסולה לכניסה לבית שתתאים לביתכם, תוך תשאול מדויק והבנת הצורך שלכם. בינתיים, מוזמנים לצפות במגוון הדגמים באתר שלנו בלחיצה כאן.לפרטים נוספים ושאלות ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 054-6422307 או 050-6300965.

העץ הנדיב – ריהוט שמייצר אווירה.