קונסולה לחדר השינה

קונסולה לחדר השינה – הפריט האידיאלי

חדר השינה הוא מקום המפלט שלנו. המקום בו אנחנו מתחילים ומסיימים כל יום, המקום המנחם בו אנחנו יכולים לזכות בשקט ובשלווה. קונסולה לחדר השינה היא פריט ריהוט אשר בשנים האחרונות הפך לפריט חובה, גם כאשר מדובר בחדרי שינה קטנים. הסיבה לכך? תוספת עיצובית מעניינת ופונקציונאליות.

 

קונסולה לחדר השינה: לטובת איזה שימוש?

את הקונסולה בדרך כלל מציבים בכניסה לחדר השינה, ומומלץ למקם אותה בסמוך למראה – כך שנוצרת תחושה של חדר גדול. האסתטיקה חשובה ומשחקת כאן תפקיד, ולכן מומלץ לשלב את הקונסולה תוך שימת דגש על מראה המותאם לסגנון העיצוב של החדר, וכן לצורך אחסון של החפצים אשר יהיו בהישג יד.  בנוסף, הקונסולה יכולה לשמש כשידת איפור. בכדי למקסם את הפונקציונאליות של הקומודה, אל תהססו להוסיף כיסא או הדום תואמים, לצורך השלמת המראה.

 

איך בוחרים קונסולה?

בחירה של קונסולה חייבת להתבצע בהתאם למדידה מראש של חדר השינה, וזאת בכדי לייצר הלימה מדויקת לצרכים הנדרשים מבחינת מקום אחסון וגודל החדר. בנוסף לכך, בחרו קונסולה מעוצבת אשר תואמת את טעמכם האישי, כך שתוכלו להשתמש בקונסולה לא רק בהיבט של ארגון וסדר, אלא גם כאלמנט עיצובי שמושך את העין ומשדר חמימות.

בחירה של קונסולה לחדר השינה מעץ טבעי לדוגמא, יכולה לשדרג את מראה החדר בהתאם לסגנון עיצוב כפרי, ובכך תאפשר לכם לעצב את חדר השינה בדיוק כמו בבתי המלון היוקרתיים בעולם שמתבססים על הסגנון הכפרי.  בנוסף לפן הפרקטי והמעוצב, חשוב לשים דגש על נושא העמידות. הקונסולות עשויות ממגוון רחב של חומרי גלם עמידים ואיכותיים, וקונסולה אשר נרכשה במקום אמין יכולה להחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

 

העץ הנדיב – ריהוט שמייצר אווירה

מעוניינים להתחדש בקונסולה יוקרתית לחדר השינה שלכם? אולם התצוגה שלנו, "העץ הנדיב", ממוקם באזור התעשייה של ראשון לציון ומציע מגוון רחב של קונסולות כפריות בעבודת נגרות מסורתית, המחזיקות מעמד לאורך עשרות ומאות שנים. כל קונסולה מגיעה כיחידה אחת, ללא צורך בהרכבות וללא ברגים וחיבורים שונים.

מוזמנים להגיע להתרשם ממגוון קונסולות מיוחדות עשויות מעץ מנגו מלא, ובעלות טקסטורה עשירה ומיוחדת. ישנן גם קונסולות עם מגירות העשויות מראטן טבעי, שיכניסו לבית אווירה נעימה. מוזמנים לצפות במגוון הדגמים באתר שלנו בלחיצה כאן, ולבחור קונסולה לחדר השינה שלכם. לפרטים נוספים ושאלות ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 054-6422307 או 050-6300965.