פינות ישיבה לגינה במבצע

שילוב נכון של פינות ישיבה בגינה – איך עומדים במשימה החשובה?

מזג האוויר בישראל מאפשר לנו לבלות כמעט לאורך כל השנה בחוץ, בגינה או במרפסת הצמודה וליהנות משמש חמימה ומלטפת. אנחנו, הישראלים, אוהבים לשהות במרפסת, בין אם במסגרת אירוח חברים קרובים או בני משפחה, בין אם כדי ליהנות מקצת פסק זמן, משקט ומשלווה ובין אם כדי להיות מוקפים בקצת ירוק וטבע, כאשר כל היום עסוקים בעניינים אחרים ומלחיצים. אחת הדרכים להפוך את הגינה או את המרפסת ליפה ולמושקעת עוד יותר היא בעזרת פינות ישיבה מסוגננות.

חומרים ועיצובים שונים

למחפשים פינות ישיבה לגינה במבצע מוצעות כיום שפע של אפשרויות, הנבדלות אלו מאלו בעיצוב שלהן, בחומרי הגלם שמהם הן עשויות וגם במחיר. אלו יכולות להיות פינות ישיבה מעץ לגינה, פינות המתבססות בעיקר על פלסטיק או אולי עם אלומיניום וגם כאלו המשלבות בין כמה חומרי גלם שונים. רבים מעדיפים רהיטי גינה יוקרתי העשויים מעץ, כאלה המשתלבים באופן מושלם במרחב כולו ויוצרים את המראה הנהדר, שבו מעוניינים.

פתרון לכל מקום

שילוב של גינת אגוז ריהוט גן יכול להיות פתרון מצוין למעדיפים את המראה הטבעי יותר וזוהי דרך נפלאה להפוך את הגינה למושקעת מאד ובעיקר – יפה. פינת ישיבה לגינה במבצע העשויה מעץ תתאים לגינות קטנות וגם גדולות, למרפסות סגורות וגם לפתוחות. ניתן להצמיד לה עציצים מסוגים שונים, אלמנטים קישוטיים יפהפיים וליצור מרחב שלם המהווה מקום לברוח אליו כשטרודים או לבלות בו עם אנשים שאוהבים.

להגדיר את הצרכים

מומלץ מאד לפני הרכישה לבדוק אפשרויות שונות וגם להגדיר את הצרכים. גודל הגינה או המרפסת, היכן שתמוקם פינת הישיבה היא נקודה חשובה וגם מי הם האנשים הצפויים להשתמש בפינה עצמה. האם מדובר במשפחה עם ילדים? האם אלה אנשים הנוהגים לארח לא מעט אורחים? האם מתכננים להשתמש בפינת הישיבה לא מעט או אולי לעיתים רחוקות? כדאי מאד לענות על שאלות אלו שתעזורנה במציאת פינת הישיבה המתאימה.

כדאי לשים דגש על עניין הנוחות ולא רק על עניין הנראות ולחפש פינות איכותיות ועמידות, שתשמורנה על המראה שלהן גם כאשר התנאים בחוץ מאתגרים: שמש חמה, גשם או רוחות חזקות. רוצים לשלב בחצר שלכם פינת ישיבה יפה ומתלבטים באיזו לבחור? איכות חשובה לכם וגם רמת עמידות גבוהה? אם כן, בעץ הנדיב – ריהוט שיוצר אווירה, תמצאו מבחר רחב של אפשרויות, רהיטים מסוגננים המתאימים לפנים וגם לחוץ. לצפייה בקטלוג החברה, לחצו כאן 

ולקבלת פרטים נוספים בטלפון התקשרו ל – 054-6422307