עיצוב סלון כפרי

זה אולי יפתיע אתכם, אבל עצם העובדה שבחרתם, או לכל הפחות אתם שוקלים, את האופציה של סלון כפרי, מראה שאתם נאמנים לעצמכם יותר מרבים אחרים, שעוברים גם הם תהליכים של עיצוב פנים בביתם. האווירה הכללית היום היא אווירה של סגנון העיצוב המודרני וכשזה מגיע לסלון הבית, אז לכל הפחות סלון בסגנון כפרי מודרני. הבחירה במהלך עיצוב סלון כפרי, משמעותה שאתם מבצעים אותה מתוך הפנימיות שלכם – לא מתוך מגזין ולא מתוך בחירות העיצוב של השכנים, החברים או בני המשפחה שלכם.

סלון כפרי – מה זה אומר?

סגנון עיצוב הוא אסכולה שלמה של חומרי גלם, צורות, צבעים, פרופורציות, מבנים והרכבים. מן הסתם, בשורות אלה לא נוכל לאפיין את כל הפיצ'רים של סלון מעוצב בסגנון כפרי, אבל כן נוכל לגעת בעיקר. ככלל, סלון בסגנון כפרי הוא סלון שמבוסס על עץ מלא נראה לעין, על בד ועל גוני אדמה. אם נרצה להעמיק את האותנטיות הכפרית, נוכל לעשות זאת באמצעות שמירה על קווים גסים ושילוב חומרי גלם כפריים אחרים כמו נחושת. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהסגנון הכפרי האותנטי יכול להיות כבד מדי לאדם המודרני ובמקרה הזה, יש לכם את האפשרות של עיצוב סלון כפרי מודרני, כלומר סלון המבוסס על עץ מלא, בד וגוני אדמה, אבל מעוצב בקווים מיושרים, מדויקים, זורמים ומודרניים. למעשה, סלון עיצוב כפרי בשילוב אלמנטים מודרניים, נחשב היום למודל העיצוב הנכון ביותר למרבית הבתים, הן בהתחשב בעיצוב של חדרי הבית האחרים והן בהתחשב באיזון שקיים בכולנו, בין העבר ובין ההווה, בין הטבעי ובין הסינטטי.

ריהוט כפרי נחשב לטרנד חזק בעולם הריהוט וההום סטיילינג. הריהוט הכפרי מתאפיין בשימוש בחומרים טבעיים קלים, ובעיצוב ביתי נעים ושימושי. עיצוב כפרי מתאים למרבית הרהיטים בבית, תוחלת החיים שלו ארוכה והשילובים שניתן לעשות בין הרהיטים היא אין סופית. אחד הרכיבים הטבעיים הייחודיים לייצור רהיטים, הוא עץ הרטאן בו מיוצרים רבים מהרהיטים אותם אנו משווקים. ייחודיותו של עץ זה מתבטאת בחוזקו, קלות משקלו והעיצובים המרהיבים של הרהיטים המיוצרים בו.

סלון כפרי

על מה חשוב להקפיד בבחירה הכפרית?

המוטיב הדומיננטי בכל מהלך עיצוב על פי הסגנון הכפרי הוא מוטיב העץ המלא בגוני אדמה. אם אתם רוצים ליצור בביתכם אווירה כפרית, שמחוברת לטבע ולאדמה, עץ מלא הוא תנאי הכרחי ומוטיב שחייב לבלוט על פני כל השאר. יחד עם זאת, את העץ המלא הזה תוכלו ליישם בצורות שונות, ברמות עיבוד שונות ובגוונים שונים בכדי למתן או להעמיק את הרוח הכפרית. סלון כפרי מודרני הוא סלון שמאפשר לכם למתן את הרוח הכפרית אך לשמר אותה במקומה. סלונים בעיצוב כזה מעניקים בדרך כלל את האווירה החמימה והאינטימית לה אנו מצפים מהעיצוב הכפרי, אך עושים זאת בצורה שמשמרת גם את הערכים המודרניים, העכשוויים והעדכניים. בכל מקרה, בין שתבחרו בעיצוב הכפרי מודרני ובין שבאופציה של עיצוב כפרי סלון הוא חדר המשפחה, בו אתם מצפים לספוג את האווירה שאתם הכי אוהבים ושאותה אתם רוצים להדגיש בצורה הבולטת ביותר בחייכם. על כן, בהחלט כדאי לשקול את כל האופציות הקיימות בקטגוריה הכפרית ולוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה, גם מבחינת המינון הכפרי ולא רק מבחינת הסגנון.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים...

עיצוב ביתנו יכול להשתנות בקלות ובלי מאמץ, להוסיף פריט מרגש וחדש 💖

שידה, ארונית, כורסא או פינת אחסון עם אופי יחודי המעניק לבית איזון.

במקום רק פונקציונאליות משעממת ולבנה, מפלסטיק או חומרי גלם שבשגרה

העץ הנדיב – ריהוט שיוצר אוירה 🌳

אנחנו מציעים עולם אחר ומרגש, מוצרים נוסטלגיים עם אופי, יופי, התאמה לכל

אזור בבית, מטרה ואיכות ברמה הכי גבוהה 👌

בואו להיווכח בתדהמה, אנחנו קוראים לכם בברכה 🙌

לפני שאתם עושים את הבחירה הסופית שלכם, אצלנו בעץ הנדיב, תוכלו למצוא מבחר גדול של פריטי ריהוט בסגנון הכפרי והכפרי מודרני, כולם מיוצרים מעץ מלא, עץ גושני וראטן טבעי בעיבודים כפריים קלאסיים לצד עיבודים עם טאצ' מודרני. כל הפריטים המוצעים פה בחנות העץ הנדיב, מיובאים מאינדונזיה בתהליך מוקפד מאוד הכולל בקרת איכות, מגוון עיצובים והקפדה על ערכים כפריים של עץ מלא וחומרי גלם טבעיים. לצד זאת, בעץ הנדיב אנו מקפידים להעמיד לרשותכם גם מגוון שמתאים לחסידי הסגנון הכפרי מודרני עם איזון מושלם בין השניים. רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 050-6300965 והצוות המקצועי בעץ הנדיב ישמח לסייע לכם בכל שאלה ועניין בנוגע לעיצוב חדר הסלון שלכם בכל סגנון שאתם מתחברים אליו עמוק בפנים.