ריהוט כפרי

על יתרונותיו של הריהוט הכפרי

הסגנון הכפרי, בכל הקשור לעיצוב הבית הן בחלקו הפנימי והן בחלקו החיצוני, נחשב כבר לא מעט שנים לטרנד של ממש. זהו סגנון עיצובי אהוב מאד על הישראלים, כזה שתורם לא אחת לנראות החלל ומוסיף לו הרבה מאד יופי וגם סטייל. ריהוט כפרי לחצר יכול ליצור את האווירה שבה מעוניינים ולתת דגש על האיכות ועל הקו העיצובי המושלם, שהו זה המכתיב את הסגנון הקיים.

קליל אך גם בעל אמירה

היתרונות של הריהוט הכפרי הם רבים וזו גם הסיבה מדוע מעדיפים אותו על פני רהיטים בסגנונות עיצוב שונים. לרוב הוא מתבסס על חומרי גלם טבעיים, כמו עץ, והוא קליל, אך גם בעל אמירה. רהיטים מעץ טבעי הם רהיטים שמתאימים לכל מקום. הם נהדרים בחצר או במרפסת הצמודה וכמובן גם בתוך הבית עצמו. הם יוצרים תחושה חמימה, ביתית ונינוחה מאד ואפשר לשלב לצדם אלמנטים קישוטיים מקסימים שיחד ייצרו את המראה המושלם.

לכל אחד מהחדרים

אלה יכולים להיות רהיטי גינה בסגנון כפרי, שולחנות סלון, מזנונים, קונסולות ואפילו כיסאות בר. כל אחד מאלמנטים אלה שימושי מאד לרוב והוא משרת את כל הגילאים. הסוד הוא למצוא את האלמנט המשלב בין כל האפשרויות ועונה במדויק על הצרכים הקיימים. בין אם זה ריהוט העשוי מעץ מנגו, מעץ מינדי, ריהוט מראטן אמיתי וטבעי או מכל חומר גלם אחר, זהו פתרון מצוין למי שהסטייל אצלו הוא אחד הפרמטרים החשובים ולמי שאיננו מוכן להתפשר על האיכות. טווח המחירים הוא רחב והעיצובים, כמו גם המידות השונות של הרהיטים, ניתנים להתאמה בהתאם לתכתיבי החדרים הקיימים.

למחפשים ריהוט המעוצב בסגנון כפרי כדאי מאד לפנות אל המומחים, אל חנויות המייבאות ומשווקות ריהוט איכותי ללא פשרות. כך יודעים שמקבלים מוצר עמיד וחזק שילווה את הבוחרים בו לאורך שנים וייצור את הלוק שבו מעוניינים.

רוצים לשלב בבית ריהוט מסוגנן המעוצב בסגנון כפרי? אם כן, בעץ הנדיב – ריהוט שיוצר אווירה, תמצאו מבחר רחב של אפשרויות, רהיטים יפהפיים המתאימים לפנים וגם לחוץ. לצפייה בקטלוג החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון התקשרו ל – 054-6422307