ריהוט גן למרפסת

בתוך הבית, אנחנו כולנו רוצים ליצור לעצמנו תחושה ואווירה של בית, של הבית שלנו. במרפסת, אנחנו רוצים דווקא את האווירה של מחוץ לבית (Outdoors), אבל עדיין בתוך הבית.

נשמע מנוגד? זה בדיוק הקסם, שמניע את כולנו להשקיע לא מעט כסף בבית עם מרפסת ולהשקיע לאחר מכן, גם במרפסת עצמה – ההנאה הייחודית שנובעת מישיבה תחת כיפת השמים בתוך הבית, פחות או יותר.

מה המשמעות? ובכן, בבחירת ריהוט גן למרפסת, עליכם לשים לב לשני אלמנטים מרכזיים: עמידות בפגעי מזג האוויר ועמידות אפילו עודפת, בצרכי האווירה והעיצוב שלכם.

דווקא הקורונה חידדה לכולנו , כי המרפסת הינה שטח מחיה שאצל רבים מבוזבז, ברגע שמשלבים מערכת ישיבה מזמינה למרפסת , מרכז הבית עובר למרפסת .

ריהוט גן למרפסת איכותי – מה זה אומר?

ככלל, ריהוט גן הוא ריהוט המיועד למרחבי חוץ, כלומר גינה, חצר או מרפסת.

ריהוט זה חשוף למעשה באופן קבוע ורציף לפגעי מזג האוויר וזה אומר: קרינת שמש ישירה, לחות, רטיבות, גשם ולא פחות מכך, גם רוחות.

בהתאם לכך, איכות בריהוט גן חייבת לבוא לידי ביטוי לא רק במפרטים טכניים יבשים, אלא גם ובעיקר בעמידות הפריטים בפגעי מזג האוויר.

דברים אלה נכונים לכל מרחב חוץ, בין שמדובר בגינה ובין שבמרפסת והם נכונים גם כאשר המרפסת פתוחה לחלוטין וגם כאשר היא מקורה עם פרגולה או סוכך.

בכל המקרים האלה, גם אם במינונים משתנים, יהיה ריהוט הגן חשוף לפגעי מזג האוויר ולכן עליו לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות ועמידות.

ריהוט כפרי נחשב לטרנד חזק בעולם הריהוט וההום סטיילינג.

הריהוט הכפרי מתאפיין בשימוש בחומרים טבעיים קלים, ובעיצוב ביתי נעים ושימושי. עיצוב כפרי מתאים למרבית הרהיטים בבית, תוחלת החיים שלו ארוכה והשילובים שניתן לעשות בין הרהיטים היא אין סופית.

אחד הרכיבים הטבעיים הייחודיים לייצור רהיטים, הוא עץ הרטאן בו מיוצרים רבים מהרהיטים אותם אנו משווקים.

ייחודיותו של עץ זה מתבטאת בחוזקו, קלות משקלו והעיצובים המרהיבים של הרהיטים המיוצרים בו.

ריהוט גן מעץ – האם זה ריאלי?

התשובה היא בהחלט כן, אם כי במקרה כזה ההקפדה על סטנדרטים גבוהים של עמידות חייבת להיות משמעותית יותר. ככלל, ישנם סוגים מסוימים של עץ שנחשבים לעמידים יותר באופן טבעי.

כך למשל, ריהוט מעץ טיק נחשב לעמיד מאוד בפגעי מזג אוויר, אבל גם הוא, כמו כל סוגי העץ האחרים, זקוק להגנה חיצונית כלשהי על מנת להאריך ימים בתנאי החוץ.

לשם כך נהוג לצפות את העץ בחומר אקרילי אוטם, שאותו ניתן ליישם עם שכבת ברק בוהקת או, על פי העדפתכם, גם בפורמט של מט עצי טבעי.

יחד עם זאת, אם אתם מתחברים לסגנון הכפרי, אם אתם אוהבים את המראה העצי, הריח העצי והמגע העצי, לבטח כשזה נוגע למרחבי חוץ שמחברים אותנו אל הטבע, ריהוט גן מעץ היא בהחלט אופציה ריאלית ואפילו מצוינת ובלבד שאתם מזמינים את הריהוט הנכון במקום הנכון.

ריהוט ראטן

רהיטי גן ראטן היו לפני כמה שנים אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם רהיטי הגן ובשנים האחרונות הם עושים קאמבק משוגע, אז האם כדאי לנו ללכת על הטרנד? 🧐

אחד היתרונות הבולטים של ריהוט זה הוא העובדה שהוא יכול להתאים לכל מקום, הוא אקלקטי וורסטילי, אלגנטי, אך בו זמנית טבעי ופשוט, כפרי ועשיר ומשתלב מצוין גם בחלקו הפנימי של הבית ולא רק בחצר או בגינה 🌳

כאשר בוחרים רהיט  ראטן, מומלץ לשים דגש רב על האיכות, לפנות אך ורק למקומות המתמחים במכירת ריהוט גן למרפסת מסוג כזה וגם להשוות בין סגנונות שונים כדי לאתר את זה המוצלח שיספק את האווירה שבה אתם מעוניינים.

כנראה שיש טרנדים שהם כאן כדי להישאר 😄

מעוניינים ברהיטי ראטן  או רהיטים ייחודיים אחרים?

איפה נכון לקנות ריהוט גן למרפסת?

ככלל, בקטגוריה של ריהוט גן ראשון לציון יכולה להציע לכם מגוון רחב של אפשרויות, אולמות תצוגות וחנויות.

יחד עם זאת, מרגע שנכנסתם בשעריו של אולם תצוגה כלשהו, הכרעתם למעשה את המוצר שאיתו תצאו משם.

על כן, עוד לפני שאתם בוחרים ריהוט גן איכותי ומעוצב על פי טעמכם, חשוב שתבחרו את המקום הנכון לבצע בו את ההזמנה.

אצלנו בעץ הנדיב, תוכלו למצוא מבחר גדול ומגוון של פתרונות ריהוט גן למרחבי חוץ, כולם עשויים עץ מלא או ראטן טבעי וכולם עומדים בסטנדרטים גבוהים במיוחד של איכות, עמידות ועיצוב מרהיב ויוצא דופן.

הצוות המקצועי בעץ הנדיב ישמח לסייע לכם בכל שאלה ועניין ולספק לכם את כל המידע הנדרש לכם כדי לבצע החלטה ממקום של ידע וביטחון. רוצים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום בטלפון 050-6300965 ונשמח לסייע.