ריהוט גן מבמבוק

רוצים לרהט את הגינה או המרפסת עם כיסאות איכותיים ומיוחדים? כדאי שתכירו את המגוון של כסאות לגן מחברת הבוטיק העץ הנדיב. מדובר בכיסאות יוקרה בשלל דגמים, סוגים ועיצובים המיובאים מאינדונזיה, עשויים מחומרי גלם משובחים ועצים איכותיים וייחודים בעלי יכולת עמידות מצוינת לתנאי חוץ.

 

הצורך בכיסאות מעוצבים לגינה

בתקופה בה אנו חיים מושם דגש רב על עיצוב הבית על חלליו השונים, וגם מקומו של המרחב החיצוני לא הנפקד. לרבים מבעלי הבתים עם חצרות או מרפסות חשוב ליצור במרחב החיצוני מתחם מעוצב, נוח וייחודי. כלומר, מתחם המורכב מרהיטים וכסאות איכותיים בעלי חזות מרשימה ועם עיצוב מתאים לסביבה החיצונית, המתקשר עם עיצובם חללים פנימיים של הבית. דוגמאות נאות לכך ניתן למצוא בקולקצייה החדשה והוותיקה של  חברתנו.

 

מגוון דגמי וסוגי כסאות לגן

באתר ובאולם התצוגה של חברתנו תוכלו להתרשם מקולקציה גדולה ואיכותית של כיסאות ומערכות ישיבה מעוצבות, המתאימים לשימוש פנימי ובתור כסאות לגן. המבחר כולל בין היתר את הדגמים הבאים:

  • שניר - כיסא גן בסגנון מודרני, גמיש ונוח המשלב גוף מתכת צבוע בתנור ביחד עם מקלעת של ראטן טבעי.
  • קאן - כסא מרשים וייחודי המתאים למרפסת או חצר מקורה, משלב רגלי עץ קובו בגוון של חום דהוי יחד עם מקלעת אטשן טבעי בגוון אפרפר. לכיסא משענת מאוד גבוהה וזווית המעניקה נוחות מרבית לישיבה.
  • סאן אנטיין - כסא מרשים, רחב ונוח עם ראטן אמיתי ורגליים מעוצבות מברזל. הכיסא מעולה למתחמים חיצוניים מקורים ללא חשיפה ישירה לשמש או גשם, והוא מוצע בשני גוונים של לבן משויף או חום.
  • Pattaya - כסא מלאכים מעולה לגינה או למרפסת מקורה העשוי מעץ מינדי וראטן בעל משענת ארוכה וגבוהה.
  • אלכסנדריה - פינת ישיבה מפנקת הכוללת שתי כורסאות גדולות וספה זוגית לשלושה שולחנות. פינת הישיבה עשויה מבמבוק בשילוב ראטן וכוללת כריות גב ומושב עבות ונוחות.

 

הזמנת כסאות גן

להזמנת כסאות גן ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם העץ הנדיב בטלפון 054-6422307 או במייל teakoratan@gmail.com.