עיצוב פינת ישיבה

הטעות השכיחה ביותר שעושים אנשים בכל מהלך של עיצוב פינת ישיבה או עיצוב פנים בכלל היא הטעות של הליכה בתלם.

אחד הסממנים הבולטים ביותר לכך הוא התפשטות סגנון העיצוב המודרני כמו אש בשדה קוצים. אם תפתחו מגזין עיצוב, סביר להניח שכל כולו, מתחילתו ועד סופו, יהיה עמוס בעיצובים מודרניים לחלוטין וכשתסגרו אותו, תרגישו שגם אתם צריכים אחד כזה.

אבל לא משנה אם מדובר בעיצוב של פינת רביצה בסלון או של הסלון כולו, העיצוב חייב להתחיל עמוק בתוככם ולהיות לגמרי שלכם עצמכם.

 

עיצוב פינת ישיבה – למה אתם בכלל מעצבים?

לפני שאתם מתחילים כל מהלך של עיצוב פינת ישיבה בגינה או פינת ישיבה בבית, שאלו את עצמכם למה אתם בכלל מעצבים.

אם תהיו כנים עם עצמכם תוכלו לקבל לשאלה הזאת שתי תשובות: כדי לעמוד בציפיות של החברה והתקופה או כדי ליצור לעצמכם את האווירה שבה תרגישו הכי אתם.

כדי להמחיש את הדברים, דמיינו שאתם מתחברים מאוד לסגנון העיצוב המזרח תיכוני ואולי גם הגעתם מבית מזרח תיכוני.

במקרה כזה, פינות ראטן יכולות לעורר בכם את התחושות הטובות ביותר של חזרה לילדות, לבית אבא, תחושות של נוסטלגיה מענגת וחזרה לערכי היסוד.

זה לא אומר בהכרח שהאופציה של פינה מרטאן היא האופציה הנכונה ביותר עבורכם

רהיטי גן ראטאן היו לפני כמה שנים אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם רהיטי הגן ובשנים האחרונות הם עושים קאמבק משוגע, אז האם כדאי לנו ללכת על הטרנד? 🧐

אחד היתרונות הבולטים של ריהוט זה הוא העובדה שהוא יכול להתאים לכל מקום, הוא אקלקטי וורסטילי, אלגנטי, אך בו זמנית טבעי ופשוט, כפרי ועשיר ומשתלב מצוין גם בחלקו הפנימי של הבית ולא רק בחצר או בגינה 🌳

כאשר בוחרים רהיטי ראטן, מומלץ לשים דגש רב על האיכות, לפנות אך ורק למקומות המתמחים במכירת ריהוט גן מסוג כזה וגם להשוות בין סגנונות שונים כדי לאתר את זה המוצלח שיספק את האווירה שבה אתם מעוניינים.

כנראה שיש טרנדים שהם כאן כדי להישאר 😄

מעוניינים ברהיטי ראטאן או רהיטים ייחודיים אחרים?

האם פינה מודרנית, פלסטית, מיושרת וסימטרית זה באמת מה שאתם מחפשים עמוק בפנים? התשובה יכולה להיות בהחלט כן, אבל את זה יהיה עליכם לוודא תחילה.

 

נאמנות מלאה לעצמכם ולעקרונות העיצוב

כדי להשלים מהלך של עיצוב פינת ישיבה קטנה או אפילו גדולה ויקרה, אתם לא חייבים ליווי מקצועי צמוד, אם כי ייעוץ מקצועי לעולם לא יכול להזיק.

מה שאתם כן חייבים בתהליך כזה הוא לשמור על נאמנות מלאה לעצמכם, למה שאתם אוהבים ולמה שאתם מתחברים אליו ברבדים העמוקים ביותר של הנפש.

במהלך עיצוב כזה, אתם רוצים להישאר נאמנים גם לעקרונות העיצוב המקצועיים ולהימנע מכל מהלך שמבוסס על מצבי רוח חולפים או על חיקוי של מה שראיתם אצל חברים, אצל השכנים או במגזין האינטרנט העממי.

כך למשל, אם אתם רוצים לבחור פינת ישיבה לגינה או למרפסת, לאיזו פינה אתם עשויים להתחבר יותר? פינה מודרנית מאלומיניום, פלסטיק וזכוכית בקווים ישרים ועיצוב מודרני, או אולי דווקא פינת ישיבה נמוכה, עשויה עץ, עם ריח של עץ, עם מגע של עץ ועם ריפוד בד מפנק ונעים? לכל אחד ההעדפות שלו וכל העדפה היא מושלמת, כל עוד היא תואמת את הערכים הפנימיים שלכם ואת עקרונות העיצוב המקצועיים.

זה אולי נשמע לכם מסובך, אבל זה הכי קל שיש – תנו לאינטואיציה שלכם לדבר, תנו לקול הפנימי שלכם להנחות אתכם ואל תפלו למלכודות של טרנדים ושל סטייליסטים המפזרים אמירות לצרכי קידום עצמי ויחסי ציבור בלבד.

 

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים...

עיצוב ביתנו יכול להשתנות בקלות ובלי מאמץ, להוסיף פריט מרגש וחדש 💖

פינת ישיבה , שידה, ארונית, כורסא או פינת אחסון עם אופי יחודי המעניק לבית איזון.

במקום רק פונקציונאליות משעממת ולבנה, מפלסטיק או חומרי גלם שבשגרה

העץ הנדיב – ריהוט שיוצר אוירה 🌳

אנחנו מציעים עולם אחר ומרגש, מוצרים נוסטלגיים עם אופי, יופי, התאמה לכל

אזור בבית, מטרה ואיכות ברמה הכי גבוהה 👌

בואו להיווכח בתדהמה, אנחנו קוראים לכם בברכה 🙌

בכל מקרה, כשתחליטו איך אתם באמת רוצים לעצב את פינת הישיבה שלכם, אצלנו בעץ הנדיב, תוכלו למצוא מבחר גדול של פריטי ריהוט פנים וחוץ מעץ מלא וראטן טבעי, מיובאים מאינדונזיה ומיוצרים בסטנדרטים גבוהים מאוד של איכות, עיצוב, עמידות וייחודיות עיצובית.

בעץ הנדיב ממתין לכם צוות מקצועי, שיסייע לכם לעשות את הבחירות הנכונות – לכם ולכם בלבד. רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 050-6300965 ונשמח לסייע בכל שאלה ועניין.