כסאות קש

כסאות קש

המחשבה על ריהוט מקש יכולה לעורר תמיהה רבה בקרב אנשים רבים, במיוחד אם חושבים על אותן אלומות הקש שמשמשות להזנת סוסים ופרות. אלא שבכל מה שקשור לתחום של כסאות קש וריהוט אחר מקש, לא מדובר בקש כפשוטו. רהיטי קש הם למעשה רהיטים המיוצרים מחומר הנקרא ראטאן. ומה זה ראטאן? ובכן, מכירים את טרזן שקופץ מעץ לעץ על גבי מעין חבלים טבעיים שיוצאים מהעץ? זה ראטאן. בחיפוש כסאות קש לגינה או ריהוט גן קש אתם צפויים לגלות שהשימוש בביטוי ראטאן נעשה גם כאשר הרהיטים עשויים מפלסטיק. המדובר בפלסטיק סינטטי מיוחד שמדמה את הראטאן וניתן לצביעה ועיצוב במגוון דגמים, אך שימו לב שלא מדובר בראטאן אמיתי.

 

רהיטי עץ מסוג קצת אחר

ככלל, אנחנו רגילים להזמין את רהיטי העץ שלנו כשהם מיוצרים מעץ סינטטי או עץ גושני מלא. העדפתנו לעץ נובעת מהערכים הטבעיים שלו ומחוזקו המבני ואת שני אלו מציע גם ריהוט קש ובמבוק, שמבוססים על רכיבים טבעיים לחלוטין בעלי מאפיינים עציים מובהקים, אך במראה קצת אחר, עם סטייל אחר ושיק אחר. באזורים מסוימים בעולם משמש הבמבוק לבניית בתים שלמים והראטאן לחיזוקם וזה לבטח מעמיד אותם כמועמדים מעולים לבניית רהיטים, במיוחד אם אלה מגיעים עם מראה טבעי, ראשוני ופראי המאפיין כל כך את הקטגוריה של ריהוט קש במבוק. כפי שאמרנו קודם לכן, ישנם לא מעט דגמי רהיטים המשתמשים בשם ראטאן, אך בפועל מדובר ברהיטי פלסטיק לכל דבר ועניין. אם יש לכם העדפה ברורה למגע עצי, למראה ולריח טבעי ולתחושה הראשונית של רהיטי עץ טבעי, אתם רוצים להתמקד ברהיטי קש אמיתיים וישנם לא מעט רהיטי קש זולים בקטגוריה הזאת.

 

איפה נכון להזמין ריהוט מקש?

בכדי להימנע ממצב בו אתם מחפשים רהיטי קש אותנטיים אבל מזמינים רהיטים דמויי קש, חשוב מאוד שתבצעו את ההזמנה שלכם בחנות המתמחה בתחום העבודה בעץ ובכלל זה גם בעבודות קש ובמבוק. בכל קטגוריות המוצרים העשויים קש רהיטים הם אולי המוצרים שבהם השימוש בקש חייב לכלול לא רק עקרונות מקצועיים של איכות, עמידות וחוזק מבני, אלא גם עקרונות של אומנות, עיצוב ושימור האופי הטבעי של הראטאן. את הערכים האלה, למרבה הצער או השמחה, לא תוכלו למצוא שלא בעסק מתמחה.

 

העץ הנדיב היא חברת ריהוט, המתמחה בייבוא ריהוט קש במבוק ועץ בכלל מאינדונזיה ובכלל זה גם כסאות קש. הרהיטים שלנו מיוצרים בתהליכים מסורתיים ועל פי סטנדרטים עכשוויים של עיצוב. אצלנו בעץ הנדיב, תוכלו למצוא שלל פריטי ריהוט שיוצרים אווירה ומפזרים נופך טבעי, ראשוני אבל מודרני ומחושב בצורה שהיא לא פחות מקסומה. את כל הפריטים שלנו תוכלו למצוא כבר עכשיו פה באתר האינטרנט של העץ הנדיב ואם יש לכם שאלה בכל נושא בתחום, נשמח אם תצרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 054-6422307 או 050-6300965.